Subject: FW: 11395 Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee ehitusega seotud elektritööde projekti kooskõlastamisest
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 10:44:47 +0300

Tere.

Palun suunata tehnovõrkude spetsile. Elektripostide ümbertõstmine jms.

Tervitades

Merike

From: Kaarel Kaine <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 29, 2025 3:44 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee ehitusega seotud
elektritööde projekti kooskõlastamisest

Tere

Mulle saabus Laulasmaa-Lohusalu teega seoses selline kiri, kus vald ehitab
elektriliine ümber. Kuna varasemalt selle Laulasmaa-Lohusalu käigus
rääkisime valla jalgteest, siis saadan selle sulle.

Kaarel

From: Erki Ruben <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 25, 2025 2:46 PM
To: Kaarel Kaine <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Mart Michelis
<[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee ehitusega seotud elektritööde
projekti kooskõlastamisest

Tere

Palume kooskõlastust  Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee ehitusega seotud
elektritööde projektile.

Elektriprojekti on manuses. Lihtsamaks menetluseks lisan sellele kirjale
ka väljavõtted kõikidest postidest, mis ümberehitusse lähevad. Olen nendel
väljavõtetel kandnud elektriprojekti otse Transpordiameti maantee
rekonstrueerimise projekti asendiplaanile, et oleks väga lihtne jälgida,
kas midagi muutub seoses TraMi plaanidega. Oleme püüdnud maksimaalselt
nii, et Transpordiameti maale ei satu, kuid viimast tõmmitsat ei ole mitte
kuhugi mujale paigutada ja jääb osaliselt Transpordiameti maale. Trami
maale jääva tõmmitsa kohta on koostatud ka IKÕ skeem.

Palume mõistvat lähenemist, kuivõrd elektripostidega seotud tööd
takistavad kergliiklustee töödega edasi liikumist. Palume elektriprojekt
kooskõlastada tingimusega, et kohalik omavalitsus seaks TraMi maale IKÕ
plaani alusel vabatahtliku sundvalduse Elektrilevi kasuks. Selliselt saame
kõige kiiremini Elektrileviga liikuda ehitamise 3-poolse lepingu sõlmimise
faasi.

Kui on lisaküsimusi, siis olen igal kellaajal valmis selgitama.

1.	PK 7+00, Mast M7: F2: Heliküla-3 - Betoonmast asendatakse
puitmastiga. Maanteepoolne tõmmits asendatakse maanteest eemale jääva
toega.

2.	PK 7+50, Mast M8:F2:Heliküla-3 - Betoonmast asendatakse
puitmastiga. Maanteepoolne tõmmits asendatakse maanteest eemale jääva
toega.

3.	PK 8+25, Mast M7:AJ Heliküla10kV liinil - Demonteeritakse tugi ja
paigaldatakse 2 uut tõmmitsat maantee poole.

4.	PK 10+25, Mast M4:AJ Heliküla10kV liinil - Posti asukoht jääb
paika. Olemasolev maanteest eemal paiknev tugi lühendatakse paigaldatakse
mastile lähemale.

5.	PK 15-50, Mast M9:F2:Mustika - Demonteeritakse olemasolev puittugi
ja asendatakse tõmmitsaga osaliselt Transpordiametile kuuluvale maale.

Lugupidamisega

Erki Ruben

abivallavanem
679 0607 • + 372 5836 8245 • [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 • [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Enne selle e-kirja välja printimist mõtle palun veidi ka keskkonnale

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.